Subject: Lapsesõbralik menetlus veebileht
From: "Maria Viidebaum" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Fri, 8 Mar 2024 14:26:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan lastemajast seoses järgmise tähelepanekuga veebilehel
<https://lapsesobralikmenetlus.just.ee/et/spetsialistile-toetavad-teenused
/lastemaja>
https://lapsesobralikmenetlus.just.ee/et/spetsialistile-toetavad-teenused/
lastemaja

Nimelt on lastemaja kohta käiv informatsioon seal pisut aegunud.

Palume selle osa tekstist asendada uuendatud infoga: Lastemaja on
lapsesõbralik erialade vaheline teenus, mida pakume seksuaalselt
väärkoheldud või selle kahtlusega laste ning kahjustava
seksuaalkäitumisega laste abistamiseks. Lastemajad asuvad Tallinnas,
Tartus, Jõhvis ja Pärnus, kuid teenus on kättesaadav kõikidele abi
vajavatele lastele üle Eesti.

Allpool, peale lastemaja tutvustavat videot, on märgitud ära lastemaja
infotelefon, mida 2024. aastast enam ei eksisteeri. Lastemaja e-post
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) on toimiv ning
telefoninumbrina võib sinna kõrvale panna lasteabi lühinumbri 116 111.
Palume maha võtta ka teenuse juhi kontakti, kuna praeguseks on
lastemajateenuse juht vahetunud ning need kontaktid ei ole enam aktiivsed.
Piisab, kui avalikes kanalites on kuvatud lastemaja e-posti aadress ja
lasteabi lühinumber.

Kahjuks ei ole lapsesõbraliku menetluse veebilehel kuskil märgata
kontakte, seega kui peaksin selle teemaga pöörduma kuskile mujale, siis
palun andke teada!

Lugupidamisega

Maria Viidebaum

Lastemaja koordinaator

Laste heaolu osakond

Sotsiaalkindlustusamet

  _____

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

+372 5886 2276

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

Meilisõnum ja selle manused on mõeldud ainult aadressireal nimetatud
isikutele ja võib olla konfidentsiaalne. Juhul, kui see on eksikombel Teie
aadressile sattunud, on Teil keelatud sõnumi alusel mingeid toiminguid
teostada, seda kopeerida või kõrvalistele isikutele näidata; palume saata
vastus saatja aadressile ja eksitusest teatada ning meilisõnum oma
postkastist kustutada